2010-01-13

08:50

Idga är det onsdag och den ska jag spendera med att packa ner grejer tänkte jag!
Igår var vi mest hemma och tog det lugnt, det snöade ju mest hela dagen och vårt regnskydd till vagnen
har gått i sönder så jag kan inte gå ut om det faller ner saker från himlen!
Så himla störigt! Men men då får vännerna komma hit istället!

Var hos marie och drack kaffe igår kväll! Vi har inte suttit ner så utan barn och snackat på jag vet inte hur länge! Vi brukade ses nästan varje dag innan, men nu har det sinat en hel del på den fronten!

Äntligen har vi avslutat filips penicillinkur! Så skönt att inte behöva brottas med honom!
Man känner sig som en riktig skurk när man måste göra det! Men nu är det ÖVER!

Och så är det bara två veckor kvar tills vi flyttar och jag har bara packat ner 2 kartonger!
HUR SKA MAN HINNA!
Vi skulle egentligen behöva ha fler lådor tror jag men vi får hålla oss till det vi har!

Och snön fortsätter falla! Tråkigt på ett sätt men så himla mysigt också!


                                  Så här fint låg snön igårkväll!







 
 
 
 


Bollen som filip sitter med fick han i julklapp av morfar! Och det är verkligen en av favoritleksakerna här hemma, han sitter och kastar den och ska lägga den på bordet och sen rulla ner den, han hämtar den när han har kastat den och om man sitter på golvet med honom kastar han den till en!
Vi har kanske en liten fotbollskung här! =) Kan ju alltid hoppas!

 

2 kommentarer:

Elin sa...

Snällt liksom att fota en när man sover?!

pappa sa...

eller handboll kanske!!!!