2010-01-15

09:34

Idag ska vi hem till en mamma i föräldragruppen och fika!
Alla barnen ska få busa som tokar, och det gör dom också!
Så mysigt att se hur dom tultar omkring på golvet, i alla fall de barnen som går,
min lille plutt kryper ju bara än så länge!

Igår hade vi svärfar och hans fru på middag! Jag hade gjort
fläskfilé och potatis/morötter i ugnen och bea-sås till det!
Till efterrätt hade jag gjort pannacotta med fruktcocktail i!
Den blev smarrig!

Filip var lite blyg i början, som han alltid är med människor han inte
träffar så ofta! Men sen så var det fullt ös! Farfar tycker ju att det är
så roligt att busa och filip tycker att han har så fina smycken, ett halsband
och ett armband i silver, och klockan!

Får eventuellt besök av en kompis från gymnasietiden i helgen!
Jättekul, har inte sett henne sen filip var drygt 3 månader eller något sånt.
Och nu ska hon själv ha barn! =)

Har en massa packande att göra, och jag har äntligen lyckats ragga upp
lite fler lådor! 



Tuffingen min! =)
 

1 kommentar:

Lina sa...

Vilken fin bild..en riktigt liten söt tuffing:)