2010-01-11

19:02 Love is in the air

Love is in the air!

Har precis badat lillkillen och det är ju helt underbart mysigt att se honom njuta av något så mycket! Att se honom så riktigt lycklig och härligt glad!
För 1 år sedan trodde jag ju
INTE att man kunde känna den här sortens ilska,
frustration, oro, ångest men på samma gång en sådan enorm kärlek, glädje,
lycka och stolthet! För varje litet framsteg han gör så blir man ju så himla stolt
och glad. Nu har han lärt sig att säga tack, men efter att man själv säger det när han ger en
någonting!

Men man är samtidigt så himla rädd och nervös för att något ska hända mitt lilla hjärtegull!
Om han inte har väckt mig på natten så vaknar jag ändå och måste kolla så
att han lever och andas! Himla störigt! Fast jag vet att risken för plötslig spädbarnsdöd
är väldigt liten! Men man kan ju ändå inte sluta oroa sig, kanske en mammagen som är så
djupt rotad hos alla mammor att den
ALDRIG försvinner!









Visst är han söt när han har ätit choklad?

Nu ska jag ta och städa lite, och sen ska jag nog nanna så fort filip också har somnat!
Man får verkligen passa på att sova och vila när man får chansen!

1 kommentar:

My sa...

Finaste lilla busunge!