2010-01-20

19:30

Idag har vi fått glada och positiva nyheter som gynnar vår ekonomi,
vårt samliv och vårt familjeliv!
Vi har nämligen fått dagisplats till Filip! Jippie!
Nu kan jag äntligen börja söka jobb, har varit svårt att söka jobb om man inte har vetat var man
ska göra av sitt barn!
Men han börjar på tegelstugan den 1:e mars! Jippie!

Men samtidigt blev JAG, den VUXNA, den MOGNA mamman så himla
rädd, nervös, ledsen, frustrerad!
MITT BARN, min BEBIS, min LILLE pojke!
Han är ALLDELES för liten för att gå på dagis, han är ju bara typ 4 månader.
Alldeles för många tankar började snurra, och inte alla positiva ska jag tala om!
Tänk om fröknarna inte kan "hantera" honom, tänk om dom andra barnen är elaka mot
honom, tänk om han inte kan gå och måste krypa överallt! Tänk om han tvärvägrar att äta varje dag?

Hua mig! Tur att jag har 1 ½ månad att vänja mig vid tanken!

Så här kommer denna mamman se ut den närmsta månaden!

Inga kommentarer: