2010-01-22

Its friday 17:20

Igår så kom geniet här på att hmmmm lillen kanske fryser på nätterna,
så att det är därför han vaknar lättare,vi har rätt så svalt i sovrummet och
han är kall om benen och armarna VARJE morgon, eftersom han aldrig
behåller sitt täcke på och benen på pyjamasen kasar upp lätt!
Så jag höjde termostaten i sovrummet från 20 grader till 23 och tände några
fler värmeljus och inatt var lillen bara vaken ca 30 min, inget skrik inget gnäll!
Kanske en lyckoträff eller så är det orsaken!
Vi gick upp kvart över sex och jag kände mig piggare imorse än vad jag gjort på LÄNGE!

Har haft playdate och lunchdate i dag med micke och elias! Pluttarna leker väldigt fint
tillsammans! Och skrattar och håller på, kan bli lite sura miner när båda två vill ha samma
leksak men det går över väldigt fort!

Han sov ingenting på förmiddagen och somnade vid kvart över tolv när micke
och elias hade gått, alltså var han vaken 6 timmar i sträck så att få honom
att somna var nemas problemas! Och sen vaknade han vid halv tre, och då var ju
Moster My här! Och vilken lycka, då blev det en mysig fruktstund och sen en massa bus!

Ikväll kommer Moster Elin och leker med filip medans jag och jimmy städar ur garaget!
Nya hyresgästen kommer imorgon och sätter in kartonger i garaget så det måste städas ur idag!
Ikväll börjar tydligen Romelecupen här i veberöd, har haft noll koll på fotbollslivet i veberöd!

Denna helgen kommer verkligen att vara busy!


Inga kommentarer: