2010-01-30

Lördagmorgon 06.25

Jaha, då var andra natten i nya lägenheten avklarad!
Lillen har sovit två nätter utan någon vakenperiod, riktigt  skönt!
Dock har han sovit en del hos oss, men det kan jag klara av,
bara jag slipper vara vaken mitt i natten!

Nya lägenheten är så härlig och ljus och fräsch, bra planlösning,
ja nu gillar jag ju egentligen inte så kallade öppna planlösningar,
men denna är helt ok. Köket är lite trångt, får inte riktigt plats med alla
mina grejer, men det är bara för att skåpen är annorlunda planerade
här. Badrummet är stort och rymligt, men saknar skåp, finns bara
1 ynka litet badrumsskåp. I förra hade vi två extra små skåp,
så vart alla dom grejerna ska ta vägen vet jag inte!

Det kommer bilder så fort jag lyckas lokalisera kameran!
Dagen idag består mest av uppackning, skulle behöva komma iväg
och handla, det är snorigt dyrt att behöva handla på konsum
hela tiden! Får se om mor lilla är på humör för att köra iväg!



ADIOS AMIGOS!

1 kommentar:

MiaMeKnuff sa...

Tänk att han redan blir 1år :O

Håller me,e sketa dyrt att hålla på handla här i byn..Får la höra me min mor om hon kan tänka sej köra en dag...