2010-01-24

Söndagkväll 20:12

Idag har vi tömt förrådet och flyttat bort det i nya lägenheten!
Riktigt skönt för då är det småplocket borta!
Igår var filip och jag hos kusinerna och busade, moster my var här och
badade filip och åt chokladpudding!
Sen fick hon mysa ordentligt med honom när hon nattade honom och gav honom välling!




































Imorgon ska vi ner på kykris, dom har rytmik på måndagar, och nu är det en hel
månad sen vi var där sist!

På torsdag går resten av flyttlasset och det börjar bli tomt på grejer nu!

Så här kul kan man ha i sin leksakslåda!




Kommer att ha frågor som ni ska svara på så öppet ni bara kan!
Sedan svarar jag själv på samma fråga dagen efter!


Fråga 1:

Om du fick välja en tidsperiod (50-, 60-, 70-tal osv.) att leva på, 
vilken skulle det vara och varför? 

4 kommentarer:

SofiFrid sa...

Lätt på 60 talet, bästa musiken då juh =) Fina bilar och kläder om man tänker på grease ;)

Humm oväntat svar från mig va haha.

Filip får alltid så fina frisyrer när My är där hehe :D

En fråga till dig: Vad gör man på rytmik?

mams sa...

jag är ju född på slutet av 50-talet så jag har växt upp under alla 3 kan man väl säga o jag skulle inte vilja byta! musiken från den tiden är helt suverän!

Lina sa...

snygg frilla han har:)

Moster lotta sa...

Tror det får bli 80-talet.....bra musik bla.
Moster L