2010-01-26

Tisdag 08:02

Idag är det tisdag, 2 nätter kvar i denna lägenheten!
Jippie!

Igår var vi nere på kyrkan och fikade och lekte med de andra barnen!
Filip han tycker att det är så himla roligt! Tror egentligen inte att det
kommer bli några som helst problem att skola in honom på dagis!
Andra barn är ju typ DET BÄSTA som finns!

Inatt vaknade han vid halv tre, försökte få honom att somna om, men ju längre tid han
var vaken desto ledsnare blev han, han skrek, och grät och skrek och grät.
Tre gick jag upp med honom, och han fortsatte skrika! Han var så täppt i näsan så
han kunde bara andas genom munnen, och då blev han ledsen för att han inte kunde
ha nappen! Sen tror jag att han hade lite ont i huvudet! Han trillade och slog bakhuvudet
i vår sängs hörna och har nu ett fint jack i bakhuvudet och en söt liten bula!
Lagom när han somnat kl 4, så gick ett billarm igång på baksidan så då vaknade jimmy
och jag fick svårt att somna!


















Den lille huliganen har precis tömt mina lådor i köket! Suck!
Och så skulle han klättra upp på sin bobby car och trillade och slog i fönsterrutan!
Är det så här att ha pojkar?

SVAR PÅ FRÅGA 2:
jag skulle väldigt gärna ha förmågan att dela mig själv i två, samt stanna tiden!
Tänk så mycket jag hade hunnit med? Hade hunnit med att jobba och vara hemma med
sonen! Man hade hunnitn med alla "MÅSTEN" som finns; handla, städa, tvätta, festa,
träffa familjen, träffa kompisar, jobba, sova, ja ALLT! Ohh sen hade jag nog velat kunna se
lite in i framtiden! Så man kan vinna stort på typ LOTTO!


Fråga 3:
Om du var tvungen att välja ETT plagg som du var
tvungen att ha på dig resten av livet, VAD skulle det vara? 

2 kommentarer:

Lina sa...

mjukisbyxor.:).

SofiFrid sa...

hehe nä det menade jag inte heller, men känndes taskigt att tycka synd om sig själv när inte du heller får sova som behöver sova. Kanske jag skulle haft filip som ändå inte kan sova så kan du sova ut hehe =)
hoppas det fixar sig snart iallafall, han kanske känner av flytten så allt är juh inte som det brukar vara och kanske är orolig för det?
Haha jag ska bli en sur mamma med barnvagn som ska ploga igenom malmöfestivalen och ta förgivet att alla flyttar sig hehehe *payback time* =P