2010-01-19

Tisdag 08:13

Såg precis en skiiitsnygg soffa till salu på blocket, matta och soffbord ingick!
Gud vad jag önskar att man hade 10 000 över!
Kolla på dem här! 


Dom hade passat jättebra i vår nya lägenhet! 

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, har inte fler kartonger så jag kan inte packa,
däremot skulle jag kunna gå igenom det som finns kvar i köksskåpen och se om
jag kan kasta något där!


Kanske skulle göra det, det tåls att fundera på!

Ska nog hinna kila ner till pappa senare  ikväll! Få tag på en fungerande häftpistol! 

2 kommentarer:

SofiFrid sa...

Soffgruppen var riktigt fin, den skulle jag också vilja ha, ser så fint ut om man kunde haft ett rum som ser ut så och sen ha tvrummet någon annanstans så detta blir mer som ett sällskapsrum eftersom sofforna står emot varandra.
Det var skitfint juh =)

SofiFrid sa...

http://susnet.se/tjanster/
Så varje dag får jag ett mail med vem eller vilka ip-adresser som varit inne på min sida, humm men det kastar jag bara, orkar inte läsa det haha =)