2010-02-28

Söndag 13:21

Söndag, solen skiner eller ja nästan i alla fall!
Snön töar lite, det är skönt!
Men jag vill BARA sova! Är så bombens trött, lillen börjar
lite dålig så hans hosta på nätterna stör mig som fan!

Sedan jag skrev sist har jag hunnit med att vara inlagd en natt på sjukhuset en natt.
Min hals blev så svullen att jag inte ens kunde svälja mitt eget saliv!
första budet var en eventuell körtelfeber, sen sa doktorn här ute att
det såg ut som en halsböld, medan ingen på sjukhuset hade en aning om
vad det kunde vara!!

Jag hade riktigt  kassa värden, enormt ont och visste inte alls vad som var fel
en väldigt kraftig infektion hette det till slut.
Så jag blev inlagd över natten med vätska och penicillin i dropp och jäkligt
bra smärtlindring! Jag hade ju inte ätit på drygt 3 dagar och knappt druckit på
lika länge!
Men smärtlindringen var väldigt effektiv och vätskan i droppet välbehövlig
så det gjorde att jag mådde bättre på fredagen!

Tjatade lite så fick jag åka hem, om dom skulle gått efter mina värden hade
jag inte fått åka hem, men eftersom behandlingen hjälpte så fick jag det ändå!

Imorgon börjar fisen på dagis!

Här kommer lite bilder! Jimmy hittade sladden till kameran i bilen!
BILEN av ALLA ställen liksom!

1 kommentar:

MiaMeKnuff sa...

Skönt att höra att du blev bättre i allafall.Och att du fick komma hem igen.

Fina bilder på Filip,söt liten krabat ;)