2010-02-02

Tisdag kväll 20:42

Lillen vill  inte riktigt somna idag, kanske kan det bero på att han sov två
timmar på eftermiddagen, eller ja mellan halv fyra och halv sex!
Och kom inte och säg att jag ska väcka honom för då har jag ett gråtande barn
HELA kvällen! Och det vill jag inte!

Det enda som är drygt med att han inte somnar är att man blir så sjukt varm av
att sitta med honom i famnen!

Vilken jäkla väder alltså! Det blåser OCH snöar! Riktigt gött om man hade sluppit gå
utanför dörren medan det snöar!
Imorgon ska filip få sin andra vaccination mot svinisen! Hoppas att inte får några biverkningar
bara. Hade ju varit jättedrygt. Och OM hans kulle få det så hoppas jag
att dom har gått över till helgen!

Igår var vi hos daniel och sofi en sväng! Drack kaffe åt tårta, riktigt smarrig tårta som
sofi hade gjort! Och filip försökte givetvis charma alla! Som vanligt!
sofi fyllde år igår nämligen!
Hipp Hipp HURRA!

Hittade lite bilder som jag bjuder på nu!


 
  
  

  
  
  
  
  
  
  
  

Ohhh ja,  det kommer nog någon slags sammanfattning av filips första år!
Men nu ska jag knalla i sängen!

3 kommentarer:

MiaMeKnuff sa...

Ja ett gråtande barn hela kvällen är påfrestande.Kan man så e de ju klart man väljer att slippa det.

Ja fyy för vädret,all nedrans snö alltså.5.30 imorrnbitti ska ja å ungarna försöka ta oss till dagis/fritids :/ Vid den tiden e de inte plogat heller oftast..Sen kommer nästa bekymmer..bussarna! Om de e inställda kommer ja inte till jobb.Längtar INTE tills imorrnbitti.

Sov gott med dej =)

SofiFrid sa...

Usch vilken smärta i den första bilden, ända trösten är att sen se fjärde bilden, där man ser att det var värt det. Som på andra bilden hehe :-) tack för grattandet :-)

Camilla sa...

Vad söt han är!!!