2010-02-11

torsdag 15:54

Idag har vi varit på kyrkans babycafé och sjungit massa sånger,
dock är filip inte ett dugg intresserad av att sitta hos mig och
göra rörelser och sånt. Nej han sitter 2 dm från prästen när hon spelar gitarr
och dansar! ser väldigt roligt ut!!!


Sen undrar jag var FAN min kamerasladd har tagit vägen!
Kan ju inte lägga in några bilder eller någonting!

Har fått en "glad" nyhet idag, för vissa kanske den inte är så rolig alls!
Men för mig är det toppen! Och förhoppningsvis blir den ännu bättre nästa
vecka! Handlar  om ett jobb kan jag säga i alla fall!

Nej nu är det dags att byta dagens andra stinkblöja och sedan laga middag!

*äckelvarning*

börjar undra om mitt barn inte tål något i maten för hans bajsblöjor
ser inte ut som vanliga bajsblöjor kan man säga!
Jag vet inte riktigt varför det ser ut som det gör, börjar snart undra ordentligt.
Ska nog fråga bvc på måndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

att du kan få ta cillas jobb när hon är mammaledig?!?!?! kul GRATTIS om det funkar!