2010-03-12

Fredag 08:15

Är ledig idag efter att ha jobbat 3 dagar på rad, är rent slut för det har jag inte gjort sen förra sommaren!
Man kommer lätt ifrån det i alla fall!
Tycker det är så skönt att mamma jobbar inom vården också för då kan jag snacka med henne om vad som hänt under dagen och få bekräftelse på om det arbete jag utfört har varit rätt eller fel! Ibland vågar inte arbetskamrater säga till om hur/vad/när jag ska göra saker! Men om ingen säger ifrån så vet man ju inte om man har handlat fel eller om man har gjort det på ett bra sätt!

Ska försöka få tag på en doktor idag också! HAr svullnat upp i halsen igen! 5 dagar efter avslutad penicillinkur!
Men denna gången på andra sidan! Det gör inte ont i halsen utan utanpå! Svullen som satan!

Ska snart lämna filip  på dagis! Nu har han gått där i två veckor och han verkar trivas bra, jag trivs med fröknarna där och jimmy tycker också det är bra!

Min käre sambo är inte riktigt sig själv! Har varit en turbulent vecka för honom/oss! Många tankar och mycket att fundera på!
Varken kan eller vill skriva ut här vad det beror på! Hade jag kunnat lösenordsskydda inlägg hade jag kunnat skriva!

Nu ska jag ta hand om barnet mitt som börjar bli uttråkad!

1 kommentar:

Lottaaaa sa...

Haaj Iza!
Jag håller med dig om de du skrev som handlade om jobbet.
de är ju jätte viktigt att man hjälps åt.
Och alla ggr som jag jobbat med dig så har du varit SUPER duktigt så ta vara på de=)
Kramis Lotta