2010-03-24

Onsdag 11.20

Idag är en bra dag känns det som, 2 ggr inatt fick jag plugga in nappen på lillen, och sen vaknade han kvart i sju i sin EGEN SÄNG! Det går med andra ord framåt!

UNDERBART! 


Han är lite kinkig vid lämning på dagis, men det går ju över fort så man kan inte fästa sig så mycket vid det!

Igår ringde det från dolt nummer vid 13-tiden, trodde det var dagis så jag svarade ju, annars svarar jag sällan på dolt nummer. Men det visade sig vara löneassistenten på jobbet! Hon hade ett vikariat att erbjuda mig! Utan att veta på vilken avdelning, hur mycket och hur länge så tackade jag JA! Med stora bokstäver!
60% med chans till mertid! Början i mitten av april till sista september! YES!
Nu kanske det kan börja ordna upp sig!

Gubben min ska till doktorn på fredag, han har sådana hemska bekymmer med sin allergi, INGENTING vi gör hjälper, olika salvor och krämer, kortison och mjukgörande, babyolja och mycket vätskeintag! NADA!
Han mår så dåligt av det, han mår dåligt för hur han ser ut och hur det känns! Sover dåligt för att det kliar och gör ont! Stackare!

Nu ska jag dricka kaffe innan jag kilar ut på baksidan för att röja lite och ställa i ordning! Framsidan är städad idag och badrummet har fått sig en omgång också!

1 kommentar:

SofiFrid sa...

Va skönt det måste kännas :-) grattis till jobbet :-) låter helt kanon.
Skönt att han ska kolla upp det hoppas verkligen dom kan hitta någon bättre lösning :-)
ses ikväll.
Kram