2010-03-23

Tisdag 13:01

Den kärlek du har och vill ha kvar ska du vara aktsam om. Visa omtanke och ömhet och akta dig för bråk! Du bör nog ägna dig mera åt ditt arbete nu, det kan vara någon annan som vill ha just din tjänst. När det gäller din ekonomi så ska den vara bra, men någon ökad inkomst tycks inte vara på väg. Var sparsam med spel.

Ja det där var ju inte så positivt kanske! Hmm just för tillfället är det lite tungt på "himmafronten" det är mycket småbråk, tjat och gnat om man frågar gubben!
För mig är det självklart att när man har jobbat en hel dag, kommer hem och har ätit så är här ju fortfarande sysslor som ska utföras, tvätt, disk dammsugning med mera. Men min älskade sambo verkar inte begripa det, eller så bara skiter han i det. Snäser och är otrevlig mot mig, noll tålamod med lillen. Frustrerad och irriterad dagligen!
Man/jag börjar tappa tålamodet nu! Orkar inte tjaffsa och bråka varje dag. Det tar på mig!

Idag har filip varit hos tandhygienisten, hon tittade på hans tänder, ohh sa hon två kindtänder, VA? det har jag inte sett fick jag pinsamt nog erkänna! Så där har vi förklaringen till den halvgnälliga helgen!

Imorse på tv4, så vann en tanta 5 miljoner kronor, 5 MILJONER KRONOR! Jag trodde hon skulle få en hjärtinfarkt, brosbarnen kom in och grät, och tanten grät och Kristin Kaspersen grät och jag grät!
Jag blir riktigt rörd av sådan äkta lycka!
Häromdagen vann en gubbe 50 000 kronor i månaden, men vi missade i hur många år, och han grät, ja jäklar vad tårarna rann. Han kan väl ha varit i 55-års åldern! Jag tror att han kände att hela hans pension var räddad!

Nej nu hämtar jag mitt GÅENDE barn, japp ni läste rätt, nu lossnar det som bara den!

Inga kommentarer: