2010-03-16

Tisdag 18:51

Gud, jag börjar fan i mig känna mig kass igen! WTF! Inget så där man riktigt kan ta på, lite "konstig" i halsen, inte ont, seg i huvudet, helt orkeslös i kroppen, ja vissen kan man kalla det!
Vet ifan vad jag ska göra, har precis pregat i mig dubbel dos av mina c-vitamin och vitlökspiller!
Hoppas att det hjälper lite! Jag varken vill/kan eller orkar!

Filip har varit märkbart besvärad av sina ögon idag, riktiga brottningskamper har vi när det ska baddas och sköljas och så! Han blir först så jädra förbannad för att jag håller fast honom, sen är det obehagligt när det droppas något i ögat på honom så då blir han jätteledsen!
Och ni kan gissa OM det gör ont i denna mamman då!

Och så till  WORLD BREAKING  NEWS  pappsen har skaffat fejsbook! =) Jätteroligt! Kan han spana in ännu fler bilder på filip!

Har kollat runt lite på nätet idag ja surfat lite i allmänhet!


År 1975 anmäldes 107 807 brott i skåne län, varav 3567 var våldsbrott!
År 1986 anmäldes 149 819 brott i skåne län, varav 5620 var våldsbrott!
År 2009 anmäldes 212 550 brott i skåne län, varav 15 238 var våldsbrott!

En skrämmande ökning! Vad beror den på?
1975 anmäldes 463 sexualbrott, 2009 anmäldes 1949 sexualbrott!
WHAT?!?!?!

Inga kommentarer: