2010-03-18

Torsdag 07:47

JAG LÄNGTAR TILLS FILIP KAN GÅ PÅ DAGIS IGEN!!!
Pain in the ass!

Imorgon blir det grillning hos pappa gottigt värre!
Blev penicillin och ögonsalva till lillen!!!
Han hade början till öroninflammation, övre luftvägsinfektion samt ögoninflammation! Allt på en och samma gång! Och det är en riktig kamp för att få salvan i ögonen och penicillinet ska vi ju inte ens snacka om!

Till råga på allt mår man själv kasst och har noll tålamod! Han klättrar, rycker ut sladdar, sätter på spisen, drar i skåpet mm,
Det blir mycket nej, ajaj, fy, inte skåpet, låt bli sladden, dra inte i kabellgömman, nej kör inte iväg med stolen, akta mammas telefon, klättra inte i soffan, fy öppna inte skåpet, nej banka inte på fönstret,låt bli datorn! Ajaj på mammas böcker, NOOOOOOOO!!!!  Fan där åkte alla grejerna ut från skåpet! Följt av en DJUP SUCK!

Men man älskar di små liven ändå! Jag kommer dock vara gråhårig INNAN jag fyller 30!

3 kommentarer:

paulina sa...

tycker synd om er.. Ni får krya på er..! //Paulina

lina sa...

känner igen de där...:)
förstår hur du har de.
kramar

Marie sa...

STackars dig..men vad skådar mitt norra öga??
Mitt BOOOORD!!! Underlägg PLEEEEEEASSEEE!!!