2010-03-18

Torsdag 18:03

Bara 1 dag kvar med filip hemma själv! Mår man inte helt 100 själv är det inget roligt alls att ha honom hemma!
Men imorgon blir det nog playdate med kompisen fabian, han behöver piggas upp efter att ha fått en dubbelsidig öroninflammation. stackars liten!

I helgen ska vi hämta hit en gästsäng! Så då är det fritt fram för alla som vill sova över! Man får dock stå ut med en huligan på morgonkvisten! =)

Vi såg Shutter Island igår med daniel och sofi! =)


















 Den är baserad på boken Patient 67 som är en riktigt bra bok! Jag läste ut den på 1 dag, började läsa den i Tisdagsmorse och avslutade den i tisdagskväll/eftermiddag!
Teddy Daniels är en polis som ska undersöka/leta upp en kvinnlig patient som har rymt från ett mentalsjukhus/fängelse där man förvarar och vårdar de allra värsta patienter/fångar som inga andra institutioner i amerika klarar av. Man utför olika experiment för  att se om/hur det går med hjärnan.
Teddy och hans partner Chuck får möta en mängd olika karaktärer och original i sin jakt på den förrymda patienten!


Boken var väldigt bra, men givetvis var filmen väldigt genomskinlig i vad som skulle hända och vad hela filmen gick ut på. Ni får läsa den själva och se vad ni tycker om den! Jag kan inte annat än att varmt rekommendera den!

Nej nu ska vi förbereda lillen för sängen och sen dröjer det nog inte länge innan  jag själv knoppar!!!

1 kommentar:

SofiFrid sa...

hihi jag kan gå över och sova hos er =) *asg* blir det för mycket liv kan jag gå hem igen :)

Blir det att ha i datorrummet eller?

Boken är helt klart bäst :)