2010-05-17

Onsdag 22:33

Helgen som gick har varit toppen rolig! Mycket aktiviteter och händelser!
Förra veckan var ju som sagt lillen sjuk! Inget roligt alls!

I fredags bar det av till Ystad djurpark! Inget roligt väder, smådugg till och från och blåsigt! Men vi knatade runt där med stora leenden åt ungarna som hade skitkul! Filip han pekade och satt i vagnen och studerade djuren, han orkade ju inte gå så långt, men det han orkade tyckte han var jättekul!

Här är några av djuren vi tittade på!
























I lördags tog vi det rätt så lugnt, blev lite grillning med grannen och hans pojke, och i söndags var vi hos svärfar i hans stuga och åt middag med hans fru och barn! Jättetrevligt!

Idag på morgonen/förmiddagen ha filips kusiner varit här och  busat och stojat och stimmat, och det såg verkligen ut som om en atombomb hade slagit ner just här! Herregud vad tre ungar kan stöka upp, men å andra sidan, gud vad roligt dom kan ha också! Det blev många tjut och många asgarv!



















Stör inte- Vi läser!




























Det har också blivit av en tur till doktorn i Dalby för filips del, jag "klämde" han snopp igår när jag skulle lyfta upp honom när jag satt på kistan, så imorse var den rent svullen och hård, på eftermiddagen hade den börjat bli blå och var ännu större, så en jäkla massa telefonsamtal senare så fick vi fatt på en doktorstid i dalby och fick åka dit och kolla den.
Han hade ju inte kissat normalt på hela dagen, mycket mindre än vanligt, så jag var ju dönervös att jag hade skadat honom ordentligt! Usch vilken ågren kan jag säga!

Jajja han är hemma nu iaf och sover sött i sin säng!

Inga kommentarer: