2011-01-11

Fantiserar och funderar

Har precis kommit ut ur duschen, välbehövligt och skönt.
Den förbaskade huvudvärken och tröttheten sitter fortfarande i! Undrar lite hur mitt blodvärde ligger.
Om det redan har börjat dala, skulle inte bli förvånad!

Känner mig jävligt nedstämd, stressad, orolig, nervös, ja alla negativa känslor man kan hitta på!
De sista veckorna, månaderna har det inte riktigt funnits tid för mig själv, jag har inte haft ork att bara göra vad JAG tycker om, då försvinner jag, nu längtar jag som fasiken efter att kunna pyssla i trädgården, vara ute med Filip mycket, promenera ner till pappa och vara på lekplatsen!
Filip är inte riktigt förtjust i att vara ute, det är kallt, det blåser och det är besvärligt att gå!


Har suttit och fantiserat och funderat på barnvagn, vilken ska vi ha, vilken färg, lufthjul eller inte, 3 eller 4 hjul, ja det finns mycket att tänka på!
Är lite inne på en röd vagn, eller någon klar färg! Älskar fina klara färger, men samtidigt kanske lite opraktiskt, vet ju hur Filips vagn ser ut. *isch* och den är typ duvblå/gråblå.

Snart dags att hämta hem busen från dagis, mamma är snäll och kör mig, underbart!





Inga kommentarer: