2011-01-13

Snor å snö!

Alltså den här konstanta nästäppan och snuvan borde man väl vänja sig vid,
var precis likadant med Filip i magen, och efter alla år av allergi på sommar/vår/höst så borde man
ju ha vant sig vid detta eviga snörvlande!

Det gick faktiskt väldigt bra med lämning på dagis, han var så inställd på att berätta för fröken att han ville måla med pensel och målarfärg, så han sa bara hejdå och gav mig en puss, riktigt skönt att ha i alla fall en dag med något "normalt" något som vi är vana vid!

Nu väntar 5 dagars ledighet, 5 dagar mys och njutning! Härligt värre, ska försöka hinna med att baka, tvätta, fixa med mina böcker och liknande! Göra som JAG vill! =)

Natti natti

1 kommentar:

Elin sa...

Nej Iza!

Du måste gå där jag går där jag går där jag går, du måste stå där jag står där jag står där jag står, du måste följa John! :)