2011-01-14

Tålamodsprövande och uppmuntrande!

Vi tog en låååång promenad till dagis imorse, hmm eller ja vi började gå imorse och kom till dagis när det närmade sig förmiddag, hur tänkte jag där egentligen?
Jaja vad gör man inte, hade ju tänkt att cykla men med tanke på snön som kom igår kväll så vågade jag inte riktigt!

Men min lilla älskling var så duktig, han pinnade på med sina små ben och sin bylsiga overall och ryggsäcken på ryggen.
En äldre herre gick förbi oss och frågade om jag hade fotograferat den lille mannen i den utstyrseln för sen går det fort sa han! Och så påpekade han att filip var väldigt söt i sin ENORMA väska!
Filip var ju jättenöjd över att någon pratade med oss, han kan nog tycka att mamma är bra tråkig att prata med ibland!
Han snackar ju så himla mycket, och enda gången han var tyst när vi gick det var när han åt snö!
ÄT INTE GUL SNÖ!

Har hunnit vara lite flitig, fyllt diskmaskinen, slängt in lite tvätt i tvättmaskinen och vattnat blommorna!
Ska sätta mig och göra ett städschema, göra en matsedel för nästa månad och skriva handlingslista!



Överst är en helt nykläckt Filip, och nederst är magen i v 24 med filip! =)

See you later!

Inga kommentarer: