2011-02-21

Förkylningstider

Som straff för att jag klarade mig undan magsjukan har jag åkt på en förkylning, och förkylningar är inte min starka sida, huvudvärk, ont i halsen och frossa 2-3 dagar usch nej! Det tar på mig värre en världens halsfluss!

Filip är frisk igen i alla fall! Dock 1½ dag kvar på penicillinkuren men han är på dagis i alla fall, han har tjatat om pojkarna på dagis och det är roligt att höra!


Så här lagom halvvägs in i graviditeten så önskar jag att jag kunde lägga mig och sova en sisådär 8-10 veckor för nu går tiden såååååå långsamt!


Översta fotot är sedan i tisdags eftermiddag när han mådde som sämst, då sitter han stilla i alla fall!!
Moster my bygger gärna pussel!












Som ni ser på första bilden så kan jag inte längre se mina fötter, haha!
Nu blir det en kopp kaffe till innan lillen ska hämtas på dagis!

Have a nice day!

Inga kommentarer: