2011-02-24

Torsdag 24 februari

Ja, den 24:e februari, tiden går fort. Redan slutet på februari!
Och ändå känns det som om tiden inte kan gå tillräckligt fort fram till sommaren!


Jag längtar och längtar och längtar, tjatar och tjatar och tjatar om bebisen hit och bebisen dit,
några har säkert tröttnat på mitt tjat.
Hur kommer förlossningen att bli, vad ska lillebror heta, hur stor kommer han att vara, vad ska jag ha för smärtlindring, hur kommer tiden efteråt att vara, vad kommer Filip att säga.... ja funderingarna är många och utgången oviss....

Ikväll blir det jobb för min del så egentligen borde jag packa Filips väska nu, men jag fastnade i matten och körde fast, not really min grej egentligen!
Han ska åka till farfar och Lena imorgon, de ska åka till stugan och vara där hela helgen!


Min allra finaste Filip, foto:Mikael Andersson Photoperformance

Inga kommentarer: