2011-02-25

Vilken kväll!

Vilken kväll vi hade på jobbet igår då, sådana slipper man gärna uppleva!
Kräksjuka av något slag, snacka om full skyddsmundering!
Men å andra sidan så får man veta att man lever och när man lyckas hantera det på ett bra sätt dessutom kan man känna sig duktig!

Ikväll blir det bio, med Mange och Sandra och Lillebror och Martina, vi skulle egentligen gå och se Trassel i 3D men den gick 18.10 vem sjutton hinner till det?
Så istället så blir det Adam Sandlers nya, Min låtsasfru! Den verkade jätterolig!

Men först blir det jobb för min del, ska börja tidigare för att de är ont om folk, och så jobbar jag bara till 19.30 så då kan jag ställa upp och komma tidigare, inte för att de ringde och bad mig egentligen, men jag ringde och frågade om det behövdes, och det hade varit uppskattat sa dem!


Filip åkte med farfar och Lena till stugan i förmiddags, han blev såååååå glad när farfar kom så han kunde knappt stå stilla, han hoppade och sprang rundor som en tosse!!! Alltid härligt att se honom så glad, och han älskar verkligen farfar och Lena!


Bilderna är från nästan exakt ett år sedan, den på kladdefilip är  från när han fyllde 1 år!


Ikväll, IKVÄLL ska jag äntligen få min flottiga burgare från donkan, jag har varit sugen på det i över en vecka, men man åker ju inte buss 40 min bara för en hamburgare!

Inga kommentarer: