2011-03-24

95 dagar

95 dagar, precis som rubriken säger, att 95 dagar kan kännas såååååå långt borta!
Jag vill ju att lillebror ska titta ut nu, jag vill ju se vem det är som gömmer sig i magen,
dessutom vill jag ha bort den extrema hungern, krampen i magen, ryggvärken och ha tillbaka min ork!
Men men, det kommer ju i alla fall något gott ur det hela!

Filip har varit hemma från dagis hela veckan, diarré diarré diarré, kan dock bero på att han fått fler tänder,
men man vet aldrig och måste ta det säkra före det osäkra i dessa maginfluensa-tider!
Det jobbiga är att han är pigg som en mört, mår toppen och har inte ont i magen eller någonting, bara
lös avföring! ;)

Imorse passade den lilla rackaren på att rymma för första gången, jag vaknade av att det lät konstigt,
frågade jimmy om dörren var öppen, han kilar upp och tittar - jovisst, där stod junior på gräsmattan iklädd
endast pyjamas, och att döma av hur kall han var om tårna så hade han nog stått där en liten stund, för han var helt barfota!
Vilka jäkla idéer, antagligen så har jag inte låst ordentligt igår utan den var lätt att vrida runt och så har han testat dörren och blivit lycklig över att den gick att öppna!











 
  

Översta bilden är mitt och Filips ljusarrangemang med kottar och kvistar från morfars trädgård!
Sen är det den berömda BLIXTEN-kudden som han fick av moster Elin
    Nästa bild är filips Mora Träsk stil och sedan är vi ute och gungar på elefanten!
    Sedan är det toppen att sitta i lådan och titta på Nalle Puh
    Nedersta bilden är såååå coool - inbrottsförsök i spargris! Hahahahaha

Nej det var allt för denna gång! Hoppas Lillan blir nöjd med bilderna!

Inga kommentarer: