2011-08-12

tiden springer iväg!

Ja som sagt tiden bara springer iväg.

Sedan jag bloggade sist har vi hunnit med en möhippa, ett bröllop och ett barndop!


Min möhippa var toppen, tjejerna "överraskade" mig på lördagen innan bröllopet, och jag fick en fin liten tiara med slöja som jag skulle ha på mig, vi begav oss ner till pappsen för en champagnefrukost, jag fick också byta om till något trevligare än mina myskläder.

Efter frukosten som var UNDERBAR begav vi oss iväg till Malmö, där stannade vi på  ett industriområde och skulle sjunga in en låt och spela in en musikvideo!
Jo tjena, jag HATAR kameror!
Men skitkul var det i alla fall!

När vi väl hade sjungit och druckit och garvat så promenerade vi in till Värnhemstorget och käkade lite burgare, sedan blev det bowling för hela slanten!

Efter bowling tog vi en taxi bort till en karaokebar och åt en riktigt smarrig middag, med en smarrig efterrätt!





Efter en riktigt rolig kväll där så begav några av oss vidare till Hipp där det blev en del dans och lite mer att dricka! Man kan lugnt påstå att jag var full och glad! =)
Jag och Martina fick i oss lite tequila som jag har längtat efter!  =)

Var hemma rätt så sent/tidigt och rätt så onykter, så det var en helt perfekt dag!


En vecka senare var det ju dags för bröllop, och det var mycket att göra och mycket att komma ihåg och mycket att vara nervös för!

Vi fixade oss hemma hos pappa för att där var mest plats, så jag, My, Elin och Martina gjorde oss fina där, Aleks som skulle sjunga i kyrkan hjälpte mig med hår och smink!


Jimmy och hans bihang fixade sig hemma hos oss och så skulle vi mötas vid kyrkan!
Jag trodde ju att jag skulle åka med farfar, men grannen och mina fina systrar hade fixat ett vrålåk till mig! =

Ceremonin gick bra, festen gick bra, mer orkar jag inte skriva mer nu, så därför blir det mest bilder!



Inga kommentarer: