2011-10-10

Vilket mysigt väder!

Igår var det supermysigt väder och vi kunde till och med vara ute en stund på dagen, strålande solsken så
en stor del av dagen spenderades nere hos pappa, och farmor och farfar var även där.
Filip han mekade och läste böcker och käkade kakor så det stod härliga till!

Sedan gick vi hem och tittade på Dumma mej och mös i soffan med lite ostbollar och annat gottigt!
Filip tyckte faktiskt att filmen var rolig och så var han lite trött dessutom.
Lyckades få till några underbara bilder på mina fina pojkar:









Idag är det ruggigt väder ute, så jag och Filip har tänt lite ljus för att mysa och tittar nu på Phineas och Ferb och väntar på att lillebror ska vakna! Skönt faktiskt att han sover vidare en stund för då kan jag dricka kaffe i lugn och ro!
Idag är det  kyrkans barntimmar, men vet inte riktigt om jag ska ge  mig dit eller inte, har en del att pyssla med här hemma också liksom.

Får skriva mer ikväll, ska försöka fånga lite höstbilder till Elin! :)

Inga kommentarer: