2011-10-12

ZzZzzZzzzzzz

Börjar bli lite trött på att Filip alltid vaknar när jimmy ska köra till jobbet!
Han blir så totalförstöd och skitledsen för att pappa ska köra och jobba!
Han hänger runt jimmys ben och sitter sedan i dörren och bara gråter, sen kommer han in till
mig och gråter en skvätt till, och därmed väcker han lillebror!

Nu ligger han och tittar på Lilo och Stitch, samtidigt som vi har haft lite morgonmys med tända ljus,
idag gick påklädningen rätt så smidigt, han protesterar givetvis men det var inget slagsmål i alla fall.
Och Sam är typ världens snällaste unge, han bara finns, sitter i sin babysitter och snackar och tittar på tvn!

Igår var det dags för promenad igen, men efter vredesutbrotter i förrgår tänkte jag vara förberedd, så jag
hade redan satt på Filip pyjamasen, :) och vi pomenerade i rask takt en runda på ca 30 min. Filip tycker det är mysigt och med tanke på vagnen så får jag lite styrketräning också, knuffa en vagn med 18 kg last
gör lite på flåset, och dessutom så promenerar jag ju ca 8 km till och från dagis också! Så någon gång ska det väl synas på vikten,
I helgen så vägde jag 75, 3 och imorse stod vågen på 74,3 =) woohooo ett litet kg som i slutändan ska bli ca 10 kg och eftersom bantning inte är min grej så får det bli mer motion helt enkelt!


Sverige spelade match igår och tyvärr så såg jag bara ca 20 min av första halvlek för sen fick jag gå in i vår säng med Filip för att han skulle somna! Och där somnade ju jag med så någon matchanalys får ni vara utan!

Nu en skvätt kaffe sen promenad till dagis!


Inga kommentarer: