2012-01-18

Bantningt?!

Nu ska jag ta mig fan gå ner i vikt!
Har inte gjort annat än gått upp de sista åren, ligger ca 14 kg över min
idealvikt!
I söndags blev det därför nya tider! Ordentligt med mat, färre kolhydrater, mindre socker, mer motion
och fanimig inget småätande!
I söndags stod vågen på 79,6 kg hua mig! I måndags blev det massa motion, i tisdags likaså
och dessutom fotbollsträning på kvällen!
Och imorse stod vågen på 77,5 =)

Det går på rätt håll, sakta men säkert!

Sam är typ tokförkyld, och hostar och snorar som fan! I söndagsnatt fick han en sjujäkla krupphosta och sedan dess är det slemmigt värre! Han vill inte riktigt äta och bajsar ut massa slem stup i kvarten!
Filip är som filip är, han håller nog på att bli lite sjuk, igår hade han en helvetesdag på dagis, och likaså här hemma. och det brukar vara så strax innan han blir sjuk! Att han känner av att han inte mår helt hundra men kan inte riktigt uttrycka det.

Idag hade vi svärfar och hans fru på besök, och filip han började tjattra direkt när de kom innanför dörren, och han slutade bannemig inte!
Tyvärr blev det en del syndande för mig, vi hade bakat muffins och gjort chokladbollar, så jag åt 1 muffin och typ 4 bollar! Så en liten extrapromenad när Jimmy nattade Filip satt väl på plats!

Nu tror jag att det blir bingen för min del, är så attans trött, både av ovanan att jobba samt att Sam bökar som tusan på nätterna!
Här kommer lite bilder som avslutning!





Inga kommentarer: