2012-11-22

Kvällsmys!

Det har varit en rätt så tuff dag på jobbet. All ordinarie personal har varit på planeringsdag. Så jag har varit själv med 3 andra vikarier. 2 av dem från bemanningen och 1 timvikarie. Jätteduktiga tjejer men dom hade ju inte varit hos oss på länge. Så då blir det ju lite smågrejer som i princip bara jag vet om.
Dagen flöt på bra ändå och vi hade väldigt roligt. Men trött är jag i alla fall!

Blev en snabb tur till Nova för att leta efter en doppresent.
Jag och Sofi hade bestämt träff för en trevlig powerwalk! Sagt och gjort, på med skorna och iväg.
Blev en lagom runda på ca 4 km och 40 minuter!
Och riktigt trevligt och roligt hade vi!



När jag kom hem var det dags för lite kvällsmellis. Stekta äpplen med lite smör och havregryn, smaksatt med liiite sirap och vaniljyoghurt över.
Mumsigt blev det, och det stillade både sötsuget och behovet av att tugga.




Nu blir det bingen innan det är dags för jobb imorgon!
Sussa sött allihopa!!

- by iza in iPhone

Inga kommentarer: