2012-11-19

Tillbaka igen!

Bara för att jag hade hittat en bloggsida som jag verkligen gillade så lägger man ju givetvis ner den!
Super störigt!

Nu är jag alltså tillbaka här, gamla bloggen är öppen till den 15 december typ, men jag har sparat alla inlägg till en wordpress sida, den hittar ni under länken "Izas gamla blogg" i läslistan till höger!

Idag blir det två timmars extrajobb, jag skulle ha börjat jobba 16 men börjar 14 istället, vi har massa utbildningar och kurser på jobb, den ordinarie personalen går på mycket utbildningar nu.
Men för min del är det nästan skönare att börja 14 istället för 16, det blir liksom lite sent att börja 16.
Börjar man 14 hinner man med mycket mer på jobbet och det tycker jag är skönt!
Man hinner lägga ner lite extra tid på pensionärerna!



Inga kommentarer: