2012-11-29

Tuffa dagar!

I tisdags kväll jobbade jag 16-21. Nästan direkt när jag kom till jobb så satte jag igång att baka. Vi hade avbokat kvällsmaten för att jag skulle baka scones. Till det gjorde vi varm choklad med grädde!
Och alla tyckte det var så fantastiskt gott! Vi fick så mycket beröm av dom och det var så gott, det godaste vi fått på länge.
Och det kändes bra i mitt lilla hjärta! Att man kan göra det där lilla extra och att sedan se vilken glädje det ger!

Underbart!

Igår så putsade jag fönster här hemma! Allihopa putsades med skrapa! Jag har aldrig använt en fönsterskrapa innan! Så då får man var nöjd! Återstå att se hur det ser ut när solen kommer fram!

Kvällen på jobb igår var rörig, och jag var rent slut när jag kom hem! Det var bara till att hoppa i sängen och ladda om batterierna för dagens arbetspass!

Fina plutte badade hos moster i förrgår! Nöjd kille!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: