2012-12-26

Härlighet!

Det blev rätt så rörigt här hemma igår efter att vi hade öppnat alla klapparna!
Men barnen var helnöjda och hade att göra hela dagen!
Sam han pysslade med köket och lagade massa mat, Filip hjälpte till en hel del också men ville mest titta på sina Pokemon filmer och leka med actiongubbarna!







Och tydligen anser Sam att man får sitta var man vill bara man är tillräckligt söt!



Sam sov över hos mormor inatt, det var ett tag sedan sist. Och hon passade givetvis på att bada honom i förmiddags! Och då fick jag den här underbara bilden på mms!




Köpte två böcker igår på Ica, den jag har läst färdigt heter Sankta Psyko och är skriven av Johan Theorin. Riktigt bra bok som jag sträckläste med hjärtklappning!
Det kallar jag en bra bok! Den handlar om en förskola som byggs bredvid ett mentalsjukhus.

Så nu har jag precis börjat på bok nr 2, Monster av Michael Dahlén.

Nu blir det sängen och imorgon jobb, första dagen efter 4 dagars ledighet!


- by iza in iPhone

Inga kommentarer: