2013-01-28

Fettboll!

Fettboll, stor jävla fettboll....
Just så känner jag mig idag. All motivation till träning och gym försvann ut idag.
Vi hade bokat MRL men det hann vi inte med. Faaan. Kosten har inte varit bra på hela veckan, jävla dålig karaktär. Dock inte så mycket godis men ändå!
Usch och blää för allt sådant idag!

Meeen, jag stod och flexade, a la 16-åringar, framför spegeln nyss. Det syns skillnad på min rygg. Jippie!
Ut och visar gubben min, råkar väl uttrycka mig tokigt och säger "kolla så biffig jag ser ut".
Varpå det hörs ett asgarv från soffan. Tack för den liksom!
Så för att släta över säger han "det syns på sidorna, under armarna," oh wow tänker jag, smalare!
"Du vet inte lika fladdrig", tack för den, tack älskling! Världsbäst på komplimanger!
Det blev ju ingen godnatt-puss ikväll kan jag lova!

Imorgon blir det full rulle hela dagen, först jobb, sen ska Filip ha kusin Casper med sig hem, sen ska jag hinna till gymmet imorgon!
Biffa till mig lite mer!
Beach 2013 here I come!




- by iza in iPhone

Inga kommentarer: