2013-01-11

Hosta!

Har fått lite envis hosta, ingen slemhosta utan mer en trång hosta, sååå nu blir det till att plocka fram medicinen igen!

Ett bra tag sedan jag tog den så det är väl lika bra. En sak som är sjukt störig med bricanylen är att jag blir skakig och darrig! Inget roligt alls.

Nu hör jag Sam ligger och tjattrar i sängen och kallar på pappa, så snart blir han väl ledsen och börjar gråta. Säkert för att han hör mig hosta. Jimmy ligger kvar i sängen så länge efter att Filip gått upp och hör inte honom. Eftersom jag stänger dörren när jag går upp.
Sam har också en lite tråkig förkylningshosta! :/
Den störde honom inatt, då kom en hostattack som gjorde honom ledsen. Men han var pigg och glad på dagis igår, värre här hemma! :)
Det är tur att dom är söta när dom sover.

Ha en bra dag! :)




- by iza in iPhone

Inga kommentarer: