2013-01-16

Kärlek!

Vi har precis sett The five year engagement och den var jättebra!
Rolig och tänkvärd. Se den! Huvudrollsinnehavare är Marshall från How I met your mother och han spelar jättebra och passar verkligen i rollen!
Jag kan bli väldigt avundsjuk på kärleken i kärleksfilmer, mannen min har inte mycket till övers för romantik. Vi får nog träna på det där!

Jag läste precis Olgas blogg, hon är en mamma som skriver en fitness blogg.
Hon skriver i sitt senaste inlägg om att man ska ha realistiska förebilder och realistiska mål. Typ om du är 35 år och har 3 barn, är det verkligen realistiskt att kämpa för att se ut som en 22-åring som inte fött några barn än?
Jag håller helt med. Hur lätt är det?
Kroppen förändras ju skitmycket! Men jag kämpar för att må bra i kroppen som jag gjorde innan, jag vill bygga upp rejäla muskler som gör att jag klarar av 40 års arbetsliv till.

Så imorgon gäller det! Gymmet på kvällen! Och jag ska fan inte känna efter! Nix pix!

Godnatt!










- by iza in iPhone

Inga kommentarer: