2013-01-29

Positiva Arne!

Kommer till parkeringen på gymmet, tänker: åh gött inte så mycket folk. Kommer in, jo men tjena! Apmycket folk!

Jaja körde på löpbandet 12 min uppvärmning, varvat pw och jogg.
Kollade in i rummet där dom har vikter, näpp, jag hatar när där är mycket folk.
Och helst på kvällen när dom killarna i 18-års åldern står där inne och pumpar sina 50 kgs vikter! Känns spännande att gå in och plocka 4 kgs hantlarna och köra mina axel flyes då! Nä. Inte alls faktiskt!

Jaja fick köra på mattan istället, situps, plankan, benövningar, bäckenövningar.
Avslut 20 min på cykeln!

Så nu är jag hemma och måste trycka i mig lite käk. Duktigt back idag!




Grabbarna grus har haft väldigt roligt idag.
Det började ju som sagt med fruktsallad, sen blev det lek med dinosaurier och actionfigurer, Sam sprang och terrade killarna, knuffas, dra i tröja och kasta grejer är tydligen ett stort nöje!

Efter 1 timmes bus ville dom titta på film, Draktränaren blev det.
Jag och Jimmy satt ute i soffan när vi hörde att dom började leka rollspel, den ena var Hicke och den andre var tandlöse.
Helt plötsligt säger Filip till Casper: min pappa vill döda dig.
Whatthefuck?!
Ja, svarar Casper, men det går inte för jag kan ju flyga ifrån honom.
Ah ok, dom var Draktränare!
Pojkar, pojkar......

Och dagens höjdpunkt var nog pannkakstårtan jag gjorde, det fnittrades och tisslades, och wow vad dom åt.
Trots att dom pratade i ett så gick maten ner i alla fall!




Sam har övat på att sätts på strumpor idag, på Filip. Det gick inte så bra, därav den lite sura minen!





Nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det Hellboy på tvn och soffmys!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: