2013-01-23

Slut i kropp och knopp!


Herregud, det var tungt och motigt på gymmet!
Vi började med 30 min core, fokus på coremuskler. Djupa muskler i bålen som stöder ryggraden, men även lite mindre muskler. Det var riktigt tungt att köra rygglyften idag. Det är stelhetens fel!
Och jag kände verkligen hur det brände och sög i magmusklerna, jag tror att jag börjar få ordentlig koll på hur jag ska göra med magmusklerna i övningarna.

Sen körde jag 20 min intervaller på crosstrainern och ja jävlar vad benen kändes idag. Mycket värre än igår.
Sen 10 minuter cykling som avslutning.



Väl hemma låg jag duktigt back på kalorierna idag, men med lite äpplegott och yoghurt, ser det rätt så okej ut!
Hur fasen ska man lyckas komma upp i kaloriantal när man tränar?



Efter en kväll på jobbet igår, och en lång dag (7-16) idag så är jag slut i både kropp och knopp. Vissa dagar är det mycket på jobbet och mycket att tänka på.
Men vi tar nya tag och imorgon blir det fika med en kompis på förmiddagen, 4-års kontroll och gymmet på kvällen!

Här kommer lite bilder på mina älskade barn!

Filip sommar 2010



Filip idag, 2013








Sam undersökte tvättmaskinen riktigt noggrant och tänkte egentligen gömma sig i den, men det gick inte så bra.

Det är kärlek!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: