2013-01-20

Veckoslut!

Igår serverades jag middag när jag kom hem från jobbet. Underbart att slippa stå med det när man slutar 16.

Sen blev det städning av köket. Skönt att ha det gjort. Jag tycker inte om disk på bänken och skit i vasken!

Sen blev det soffmys och bus med barnen. Jimmy stack iväg till en kompis. Jag tyckte han behövde det, han är ju själv med barnen 10 timmar idag. Det kan bli lite ensamt.
Så vi tittade på Blixten McQueen en stund och sen slocknade barnen sju.

Då fortsatte jag städa, leksaker överallt och jag begriper inte hur dom lyckas!

Hade en unna-mig-dag igår, så det blev en liten bit fruktpaj med vaniljsås på jobbet och så lite sakta pinnar på kvällen. Lördagar får bli min dag. När jag får äta lite gott.

Nu lite kaffemys och nyheter innan jobbet.



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: