2013-02-05

Godmorgon!

Det var tur att jag inte snoozade för länge idag, när jag kom upp så har det snöat en del!
Fasen! Då blir det promenad till jobbet. Inget roligt alls!

Igår eftermiddag när jag hade kommit hem från jobbet så var barnen skogstokiga! Dom sprang runt och skrek och busade.
Nya leken är att springa rakt in i väggen! Sen kördes det monstertruck i vrålhög fart med tjutande däck och ylande ungar.

Så 17.15 hoppade vi in i bilen och körde en runda. Jag behöver träna på att köra när det är mörkt.
Småvägar ut till stenberget och sen mot Everlöv, genom Everlöv och sen mot ilstorp. Smått och jäkligt och så mörker på det!
Jag ser inte riktigt vart vägen svänger, hålla koll på djur och mötande bilar och folk utan reflexer!
Ett helt arbetspass!

Sen blev det kaffe hos Mange och Sandra
Mange fyllde 30 igår och idag fyller Casper 4!
Så fort tiden går!

Sista morgonpasset denna veckan idag. Så imorgon blir det lite sovmorgon för mig!

Ha en bra dag i snön!







YouTube Video

- by iza in iPhone

Inga kommentarer: