2013-02-11

Härliga måndag!

Vilken härlig måndag. Barnen vaknade vid sju-tiden. Jag skulle sova vidare men Filip smög in till mig flera gånger. För att berätta något eller fråga något.
Han blev rätt så ledsen för att Sam hade ritat över våra gubbar.
Men vi får ju göra nya bara!
Sam han trodde tydligen att kritorna var frukost imorse för han åt upp typ tre stycken. Men morgonen flöt på bra, inget bråk eller skrik! Det gillar vi!

Efter lämning blev det gymmet. Och första träningspasset för armar och axlar på 10 dagar. Pappa sa att jag skulle hålla minst 14 dagar, men om det kändes bra och smärtan och svullnaden var borta efter 10 dagar kunde jag börja igen, OM jag minskade vikterna!
Så det gjorde jag! Och det kändes ingenting! Gött!

Sen blev det 20 min kondition! Det störiga var att jag glömde sätta upp luggen! Så den var i vägen hela tiden! Grr!

Ikväll blir det jobb efter den lediga helgen!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: