2013-02-02

Jobb, träning och så lite ont!

Jag jobbade 7.30-12.30 igår och det var rätt så lugnt. Hann dock inte med allt jag skulle göra så jag får fortsätta idag! :)

Sen cyklade jag bort till syrrans och Andreas nya lägenhet. Jimmy hjälpte henne att skruva ihop lite möbler.

Sen hämtade vi barnen. In i affären och handla lite fredagsmys. Samtidigt skulle Melissa och Sofi in och handla, lite kaos med dom tre barnen tillsammans. Sam bara hängde på Melissa dit dom skulle gå. Typiskt.

Sen hem och äta lite.
Sen gymmet.
Uppvärmning 12 min pw/jogg
Mattövningar
20 min intervaller på crosstrainern

När jag kom därifrån så gick jag till Elin och Andreas där Jimmy höll på att hjälpa Andreas att skriva ihop deras nya soffa.
Sam klättrade rundor och hade sig.
När jag satt inne hos mamma och väntade på Jimmy började det göra ont i armen.
Ont som fan och svullen var jag precis ovanför armvecket.
Tänkte direkt att jag säkert hade fått en bristning.

Filip bestämde sig för att sova hos mormor, och det fick han så gärna. Så jag, Jimmy och Sam körde hem. Sen gick jag bort med lite grejet till Filip och sen hem till pappa.
Han dömde ut min arm direkt, han såg att det var en bristning!
Faaan! Minst 2 veckors vila!
Jävla mög!

Jaja, jag får väl köra kondition och andra muskelgrupper så länge!
Tur att det är i armen så att jag ändå kan köra kondition och magövningar i alla fall!

Idag blir det en heldag på jobb, 6.45-21 och så några timmar ledigt mitt på dagen.
Man vet vad man ska göra i alla fall!

Ha en bra dag!
- by iza in iPhone

Inga kommentarer: