2013-03-17

Lustiga barn!

Barn är fan lustiga alltså!
Sam travade snällt in i duschen och blev ren och fin. Fick alla eksemen smorda och fick massa mys och gos. Jättenöjd!

Filip sa kl 16.30 ungefär: jag vill inte duscha!
Och den meningen upprepade han säkert 5 gånger den närmaste timmen därefter.

När det väl var dags för duschen så skrek han, slogs och sparkades!
Gick in i badrummet, fortfarande skrikandes.
Jag klädde av honom med milt våld. Fortfarande skrikandes! Jag vill inte, ska inte, tänker inte osv.

Han går in i duschen och blir tyst!
Vi tvättar hår och allt, mamma tvättar håret och allt....

Sen vägrar ungen gå ut!!!
Han fick duscha vidare medan jag torkade mig och klädde på mig, fortsätter vägra gå ut.

Jimmy stänger av vattnet efter 20 min i duschen och ungen vrålar! För att han inte får duscha längre!

Va fan?!
Skriker han bara för att jäklas eller?

Nu blir det sängen i alla fall! Godnatt!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: