2013-03-17

Så trött.....

Jag är sååå trött nu. När vi kom hem så kom vi på att vi behövde handla kaffe, bröd och smör.
Så jag satte mig på cykeln och blåste ner till affären!

Filip åkte med moster my och Jonatan hem till Malmö en sväng. Och nu är vi hemma allihop och tar det lugnt. Eller ja vi försöker i alla fall! Sam och jag är ute nu medan Filip och Jimmy sitter i soffan och slöar. Sam kan ju omöjligen sitta stilla mer än 40 sekunder så det är lika bra att vara ute!

Han har hållt igång nonstop sen han vaknade imorse, förutom dom 40 minuterna han sov i bilen!
Han sprallade i bilen och dansade till musiken. Han har sprungit rundor sen vi kom hem. Så jag hoppas verkligen att han somnar och sover ordentligt hela natten!

Filip lekte med min kusin Isabella hela eftermiddagen igår och hela förmiddagen idag. Och han var så ledsen när han skulle åka hem för han ville leka mer!
Dom har haft jätteroligt, hon är 9 år gammal så det har inte varit många konflikter!
Dom har lekt kurragömma, kört bilar, varit ute i snön och verkligen haft jätteroligt!

Vi har haft en bra helg! Men man är ju lite trött i huvudet nu!
Kaffe i solen är najs!




- by iza in iPhone

Inga kommentarer: