2013-04-24

Bokstäver, kakor och party!

Jag hann baka en kaka, en riktigt god kaka dessutom! Den fick godkänt av mannen min!
Det blev en chokladkaka med Philadelphia-frosting a la Leila bakar!
Självklart behövdes lite dekoration och det blev små söta våriga blommor!

Jag och barnen satte oss och ritade lite innan maten, eller ja Sam han skrek mest!
Men Filip han var så duktig! Han skulle träna på att skriva och ville att vi skulle hjälpas åt!
Så jag skrev före med färgpenna och sen skrev han med blyertspenna bredvid!
Hela alfabetet!



Sen skrev han alfabetet helt på egen hand, eller ja han kikade på vissa bokstäver!



Det blev ett Ö med två ben på det sista!

Sen var det dags för smyckesparty med Glitterboxen
Jag fick köpt en ring, ett par örhängen och ett armband för ynka 255 kr.
Det är väldigt fina smycke till ett väldigt billigt pris!
Så vill ni unna er något fint eller kanske rent av ha ett eget party så klicka in och kika!

Nu blir det sängen och ladda inför en hektisk dag imorgon också!


- by iza in iPhone

Inga kommentarer: