2013-04-17

Morgonmys, träning och planering!

Igårkväll cyklade vi bort till mamma en stund och drack lite kaffe, barnen fick äta glass och var jättelyckliga!
På väg hem så cyklade Filip och trillade! Och jäklar vilken vurpa! Det är tur att han hade hjälm!

När vi hade nattat barnen så stack jag ut och joggade en runda. En kort runda som jag ännu inte orkar springa hela utan måste gå med jämna mellanrum!



Jag ställde mig på vågen igår morse och fick en bekräftelse på det jag anat!
Så nu är det nya tag igen! Fet skärpning och nya tag!
Så idag blir det gymmet och en lång powerwalk om tiden räcker till!

När jag var hos svägerskan och färgade hennes hår igår så fick jag ett sms om att Sam hade vaknat!
När jag kom hem vid 22 såg det ut så här!



Vi passade på att smälta lite fler pärlor igårkväll också! Annars räcker det inte till lördagens pyssel!

Idag är det jobb 14-21 som gäller och en del att fixa innan det!
Men nu, morgonmys med Filip och kaffe!

- by iza in iPhone

Inga kommentarer: