2013-04-13

Superkvinna!

Igår jobbade jag morgon, 7-14. Sen cyklade jag direkt till Dennis och Elin för att passa två inte så sjuka barn!

Jag skulle göra en tårta till efterrätt, så jag satte barnen i arbete, vispa grädde och krossa digestivekex! Det finns inget bättre än barn som hjälper till!

Sen ritade vi lite och pärlade, vi smälte också pärlor inför nästa helgs pyssel! Jag ska passa dom nästa lördag och då ska vi göra halsband och godisskålar!














Sedan var vi bortbjudna på middag på kvällen, till ett par från vår föräldragrupp. Dom har en 4-åring och en snart 2-åring!
Gissa om det blev livat!

Filip har hittat en kompis som leker på samma sätt och nivå! Jag har aldrig hört Filip skratta så när han leker med ett annat barn!

Det värmde mammahjärtat!

Och så här snygg blev efterrätten!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: