2013-04-27

Vitaminbrist, jobbkoll och snackemostern

Jag är så trött, trött hela tiden!
Jag tror att jag fattas någon vitamin i kroppen! Jag glömde ju givetvis köpa mina vitamintabletter på Apoteket igår.
I värsta fall får jag nog börja käka mina järntabletter igen. Men blääää! Jag blir så jävla knepig i magen, som man ju blir av järntabletter. Tom dom s.k "snälla" järntabletterna ställer till det!

Imorgon gäller det för mig att ha stenkoll på jobbet. Jag har ensamt medicinansvar på morgonen! Jag och två nya vikarier! Woop woop!
ingen pratar med mig imorgonkväll!! Bara så ni vet!
På sin höjd kan ni ju skicka ett sms.
Men men det blir nog bra när det blir färdigt!

Denna dagen har bara rullat på! Jobb till 14, sen ner till pappa en sväng. Sen promenerade jag, Jimmy och Sam ner till affären. Och den ungen pratade konstant! Nya ord för denna veckan:
Baan (banan)
Faffa (farfar)
Blabil (lastbil)
Tattoo (traktor)
Eelin (Elin)
Jaoo (jag)

Nu går det undan minsann!

Sen har vi haft en myskväll här hemma, vi tittade på hotell Transylvanien och åt fruktsallad med glass, sen fick barnen lite ostbågar också!

Nu ska jag ta mig tusan sova!
Natti natti!

Sam för ca 1 år sen



Sam nu



Filip för ca 1 år sen



Filip nu



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: