2013-05-17

Genus?!

Jag tror att de flesta av er vet att jag följer Lady Dahmers blogg! Hon har många bra och starka åsikter gällande genus. Många håller jag helt med om (men är för lat för att engagera mig helhjärtat i) och andra förstår jag inte ens.
Alltså jag menar inte att hennes åsikter (dom jag inte fattar) är fel utan att jag bara inte begriper!

Om ni har läst hennes blogg så kan ni nog förstå hur förvånad jag blev av det här:



What?! Jag som trodde att bilar enbart var för pojkar?
Sam har ett par byxor med My little pony på och han blev jätteglad för hästen på bakfickan!
Han har även en rosa morgonrock, några rosa pyjamasar och så. Han tycker det är jättefint med rosa, och rött...... gärna kombinerat också!

Min lille tokunge fick en fin färgkombo imorse!



Randig tröja och randiga byxor, i massa olika färger. Som en liten regnbåge!




- by iza in iPhone

Inga kommentarer: